آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

My Dears

روزهای شلوغ مامانی

1391/8/20 1:18
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این روزها سرم خیلی شلوغ شده راستی آوا عسلی در راه رفتن خیلی پیشرفت کرده و دیگه تقریباً به طور کامل و بدون کمک راه می ره . من فکر می کنم آدم وقتی اولین راه رفتن های فرزندشو می بینه خستگی هاش در می ره و تازه در صحبت کردن هم خیلی پیشرفت داشته و کلماتی مثل: آب، پیشی، نی نی، پوف و... رو هم خیلی شیرین ادا می کنه و خلاصه حسابی با اداهاش دلبری می کنه. کلی هم طرفدار توی مهدکودک دارهقلب. آقا آرین جیگر هم که داره پیش دبستانی می ره و آروم آر.م داره با دسیپلین درس و مدرسه آشنا می شه و تقریباً بیشتر روزها یک تکلیف کوچولو برای انجام دادن تو خونه داره و حالا فکر کنین مامانی بیچاره با این دوتا که هر کدوم بک سازی می زنند و گه گاه دعواهای خواهر برادری ( اغلب آوا دوست داره با آرین بازی کنه و گاهی هم به وسایل اون دست می زنه و آقا آرین ما هم حسابی کفری می شه و ...کلافه) چی کار می کنه؟ راستی آخر این هفته هم تولد آرین هست و آرین جونی ما وارد ٧ سال می شه من هم طبق معمول کلی کار نکرده دارم که فکر کنم همشون به دقیقه ٩٠ برسهوقت تمام. سعی می کنم عکس های تولد رو زودتر روی وب بذارم. پس فعلاً تا اون موقعبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

firoozeh
25 آبان 91 21:51
مثل همیشه از نوشته هات لذت بردم.....خواهر گلم از اینکه تورو اینقدر اکتیو میبینم، به خودم میبالم،مثل همیشه سرحال وشاد....متن ها و عکسهایی که میگذاری با اشتیاق پیگیری میکنم ولذت میبرم....گلهای باغ زندگیتو ۱۰۰۰بار از طرف من ببوس....آرینو(که عشق منه)۲۰۰۰بار ببوس واز همین الان تولدشو تبریک بگو....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My Dears می باشد