آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

My Dears

مامانی تنبل

1391/8/1 1:23
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از حدود ٢ ماه تازه امشب تونستم یه چیزی بنویسم توی این مدت اتفاق های زیادی افتاده مثلاً آوا خانومی ما یک ساله شد و ما یک جشن تولد ساده خونوادگی و چند تا عکس توی آتلیه گرفتیم که حتماً در یک فرصت مناسب چندتاشونو روی وبمون می ذارم. این آوا خانوم این روزها خیلی خیلی شیطون و با مزه شده کلماتی مثل ددر، بابا، مامان، داداش، هاپو و... رو به زبان خودش خیلی بامزه ادا می کنه و ضمناً چند قدمی هم راه میره. آقا آرین عسلی من هم که داره پیش دبستانی می ره و من از الان اضطراب مدرسه رفتن و کلاس اولشو دارماسترساز همه سخت تر این که کلاسهای خودم هم توی دانشگاه شروع شده و با توجه به اینکه من در رشته خودم درس نمی خونم واز رشته خودم فاصله گرفتم، دروس برام گاهاً خیلی خیلی سخت هستن و این هم یک منبع استرس بزرگ برام شده و خوب البته وقت و انرژی زیادی هم ازم می گیره خلاصه زندگی من تشکیل شده از استرس و بدو بدو وقت تمامو به همین دلیل با وجودیکه خیلی دلم می خواد زودتر بتونم وبلاگمونو آپدیت کنم، عملاً امکانش برام پیش نمی آد. فقط از خدا می خوام بهم صبر و آرامش عطا کنه تا بتونم این دوران پر تلاطم رو هر چه بهتر بگذرونم و از همه مهم تر این دوران لطمه ای به عزیزانم وارد نکنه برام خیلی دعا کنید که حسابی محتاجماوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

firoozeh
29 آبان 91 1:12
امروز روز عشق به خواهره... خواهر فرشته ی خونه های ماست که مادرانه به همه ی ما محبت می کنه.... دوستت دارم خواهر عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My Dears می باشد